Veelzijdig Vega
Wortel-spitskoolsalade

Wortel-spitskoolsalade

Heb je last van lockdown kilo’s? Eet kleine porties verrijkt met groenten. Vezels uit groenten zijn goed voor de darmbacteriën en helpen je extra kilo’s kwijtraken. Natuurlijk is voldoende bewegen ook goed, blijf daarom actief in huis, tuin en keuken en kook lekker Veelzijdig Vega. Probeer nieuwe recepten uit en maak ook eens deze verrukkelijke wortel-spitskoolsalade. De ingrediënten in deze salade hebben een positief effect op je darmen.

Ingrediënten

  • 200 gr geraspte spitskool
  • 200 gr geraspte wortels
  • 50 gr walnoten
  • 4 el Griekse yoghurt
  • Zout, peper en groene kruiden naar smaak

Instructies

  • Stoom de geraspte spitskool en wortels kort of verwarm ze 4 minuten op 600 watt in de magnetron.
  • Hak de walnoten grof en meng ze door de groenterasp. Voeg zout, peper en groene kruiden naar smaak toe.
  • Laat de groenterasp afkoelen, roer de yoghurt erdoor en meng alles door elkaar. Smul deze lekkere wortel-spitskoolsalade als tussendoortje of bijgerecht.

Reageer gerust (je e-mailadres wordt niet gepubliceerd).

Recipe Rating




Alvast bedankt